caminul leu a, alte povesti

Iata niste povesti destul de interesante:

[sufar] traume din camin

Dupa ce am stat aproape 5 ani in camin, am adunat traume si suferinta de 2 ori pe an. O data la inceputul anului universitar, cand se incheia contractul octombrie-iulie si apoi pentru vara. 2 spagi pe an, 2 milogeli pe an. De fiecare data alta camera.
Adica nu numai ca dai spaga sa stai in caminul facultatii tale, ci te si rogi de ei sa iti primeasca banii.

In anul I am avut noroc ca am prins loc in Leu. Pentru cei de anul I au fost doar 65 de locuri. Am nimerit intr-un oficiu la etajul 10, format dintr-o camera mai mare prin care se trecea si se ajungea intr-una mai mica. 5 fete. Fara dus, in conditiile in care in Leu A dusurile nu sunt la comun, ci sunt in fiecare camera, in bai.
Am reusit sa fac un pact cu vecinii de la 1025. Le spalam vasele si in schimb faceam dus la ei.

camera camin

Dupa ce am terminat anul I, in vara, am inceput cu milogeala sa ne primeasca spaga pentru camera. Dupa ce am ajuns in stadiul sa ne consideram norocosi ca ne-a primit banootzee, aproape 3 luni am stat linistiti, timp in care m-am si angajat.

camera camin

A urmat toamna. Cazarea pentru anul 2 de facultate se anunta lejera. Am dat o spaguta de 200 eur unui maimutoi din liga si am stat linistita asteptand zilele (macelul, ingramadeala, calcatul in picioare) de cazare.
Ma striga Pae. Am primit loc in Regie. Sa mori tu! Eram indignata pentru ca stiam ca dadusem darul pentru locusorul meu in Leu A, la lumea buna (3 persoane in camera, baie in camera).
Ce se intamplase. Maimutoiul caruia i-am dat banii era convins ca oricum am medie de Leu A (in primul an am fost integralista si am avut si bursa d-aia) si in loc sa dea cotizatia mai departe, a tinut-o la el in buzunar.
Am ramas in sala de cazari pana s-au terminat cazarile si m-am tinut de capul prodecanului pana la 11 noaptea pana m-a cazat in Leu A.

camera camin

Angajata fiind, mi-am luat din banii mei munciti birou, cuptor cu microunde si sistem audio.

Ca sa ma razbun pe maimutoiul din liga care ma tepuit cu banootzee pentru camin, in anul 2 am participat la alegerile pentru consilier in liga. Liga studentilor electronisti are 10 consilieri care au putere de decizie, reprezinta studentii facultatii. Inainte fiind 5 ani universitari, erau 2 pentru fiecare an. Pe nks14 il aveam la anul 1. Am umblat prin regie prin camine si am facut propaganda sa vina sa se inscrie in liga (5 ron inscrierea) si sa ne voteze. Am strans o echipa si ne-am apucat sa punem tara la cale. Urma sa luam consilierii pe anul 1 si consilierii pe anul 2. Sa fim 4 din 6 si cu promisiuni de la presedintele ligii urma sa rasturnam dinastia Slobozia :mrgreen:

A venit ziua alegerilor pentru anul 2. Am castigat. L-am vazut pe maimutoi cum mai rodea unghiile de necaz. Planurile lui se naruisera. Toate spagile pe care si le vedea deja in buzunar pentru cazarile din urmatorul an disparusera in neant. A cazut cerul pe el. Eram fericita.

Am reusit sa iesim din ai nostri consilieri la anul 1 si anul 2. Eram 4, dar promisiunile pe care le primisem au fost degeaba. Cand s-au impartit responsabilitatile pe consilieri, cei din gasca veche au primit socialul. Adica fix caminul, ce ii interesa. Spagile. Asa ca m-am retras. Am avut momentul meu de glorie.

A venit sfarsitul anului 2. Vara. Spaga. Miloaga. Ne-am descurcat si de data asta. Am adus pocket bike-ul la Bucuresti pe perioada verii, mi-am luat echipament, am facut si credit la banca pentru motoreta.

camera camin, pocketbike

Inceputul anului 3. Am mers la noroc. Eram cu kawa mic la OMV Baneasa si m-a sunat Florin sa ma anunte ca am primit loc in Leu A la etajul 1. Acolo aproape de doamne doamne.

camera camin

La sfarsitul anului 3, in vara, caminul Leu A a intrat in renovare. A trebuit sa plasam spaga in Leu C, cu referinte bune din Leu A. Am facut-o pe treaba. Aproape 3 luni de liniste. Stateam la etajul 1 si o parcam pe kawa mic in dreptul geamului sa o vad mai bine.

kawa mic

Inceputul anului 4. 2007. In perioada de inainte de cazari am fost cu kawa mic in Grecia pe Serres si am mers iar la noroc. Am primit loc in Regie. Scarbita de spaga data unde soarele rasare doar daca-l platesti, am vandut locul din Regie si am cumparat unul in Leu A. Am iesit bine.

camera camin

Sfarsitul anului 4. Am platit 2 locuri pe vara si m-am milogit sa nu-mi mai trimita pe altcineva in camera. Lux.

Inceputul anului 5. Satula de 2 colege de camera, am facut un plan de bataie. Doar cu o tipa intr-o camera. Facem cerere sa ne cazeze in aceeasi camera si al treilea loc il cumparam. Dupa lungi milogeli si spagootze, planul a iesit. Era sa ma tepuiasca si colega cu banii.

Unele nopti si dimineti au fost groaznice. Colega de camera era surmenata de prea mult somn in timpul zilei si se uita noaptea in pat la filme. De multe ori ma trezeam in mijlocul noptii din cauza asta. Dimineata cand ma trezeam sa plec la munca era deranjata de zgomotele pe care le faceam plimbanu-ma prin camera sa fac dus, sa mananc, sa ma imbrac, sa ma duc la serviciu. Uneori ma simteam vinovata ca o deranjez si nu poate saraca sa doarma si va fi obosita inainte de urmatoarea repriza de somn.

Acum, cand in sfarsit am plecat din camin, am o problema. Nu pot sa ma decazez.

Undeva la un geam (termopaneee, termopaaneee) exista o arsura superficiala de vreo 10-15cm diametru si geamul (dubli) crapat intr-un colt cativa cm. Nu bate vaju’, nu intra babalaul pe acolo. Trebuie sa schimb geamul, altfel nu ma pot decaza. Ar fi urat din partea mea sa le spun ca ma pis pe geamul lor si le-am dat pana acum bani cat sa schimbe termopanele si PVC-ul cu totul la cateva camere.

Recunosc. Eu am facut dauna. Am scos fierbatorul cand faceam ceai si din neatentie nu l-am scos din priza. Pana sa simt mirosul de ars, a apucat sa isi faca putin de cap. Colega susmentionata, surmenata fiind de faptul ca trebuie sa isi caute loc de munca, nu se poate ocupa de problema si sa ii dau eu banii. Asa ca trebuie sa sun mesteru, sa o sun pe ea, apoi iar pe el si tot asa.

Pana una alta, desi nu mai stau in camin de 3 saptamani, va trebui sa mai marchez banul pe o luna, pentru ca nu ma pot decaza.

Sunt un paduche nacajit. Si frustrat.

sursa

  1. #1 by G on July 8, 2011 - 10:01 pm

    lucrurile s-au mai schimbat putin de atunci …🙂

    • #2 by daniel on May 27, 2012 - 9:41 pm

      Aceeasi rugaminte, o spaguta unde sa o plasez, sa lichidez niste restante ? Pe mail subtil.

  2. #3 by sugemiaicoiu on September 1, 2011 - 10:19 am

    pai bine ma in mm de tarfa tu stai cu inca o proasta in camera si cumperi al 3-lea loc fmm, te spargi in figuri cu motociclete de tarfa jegoasa luate din banii lu tac-tu sau ai ma-tii, sau din muia care o faci la colt, si lasi un amarat sa doarma pe strada ca nu are bani sa cumpere loc de camin, si tot tu suferi. sa mori in mm

  3. #4 by Ullise Fcrb on September 9, 2011 - 2:48 am

    daca tot cunosti lume … zi-mi si mie unde plasez o spaga sa trec din 2 in 3 cu mai putin credite? si vorbesc serios🙂

Leave a Reply

